• تاریخ : ۲۶ام مهر ۱۳۹۶
  • موضوع : آی تی

به گزارش آی تی سواد کوه، مهندس مظفر پوررنجبر در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ با اشاره به برنامه های شرکت مخابرات برای ارتقای پرتال مخابرات ایران گفت: مخابرات معتقد است که ارایه دیجیتالی هرگونه سرویس فیزیکال برای دریافت کنندگان خدمات امری ضروری است و چنانچه بسترهای این تغییر وجود داشته باشد باید انجام پذیرد.

وی با تاکید بر این که برای توسعه بازار و افزایش رضایتمندی مشترکان باید نحوه و مدل ارایه خدمات تغییر کند ادامه داد: با این رویکرد شرکت مخابرات ایران پرتال تجاری خود را به سمت مشتری مداری و ارایه سرویس تغییر داده است تا متقاضیان بتوانند با مراجعه به این پرتال تمامی خدماتی که نیاز دارند بدون حضور فیزیکی دریافت کنند.

پوررنجبر گفت: با تحول تکنولوژی باید جای مراجعه مردم به بنگاه ها، بنگاه ها به سمت مردم حرکت کنند. در این این راستا داشتن یک پرتال کامل و بالغ می تواند تمامی خدمات را به صورت آنلاین در اختیار مردم بگذارد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران امکان پرداخت آنلاین از طریق پرتال مخابرات را از دیگر برنامه های مخابرات برای توسعه پرتال تجاری عنوان کرد و گفت: به زودی با بانک پارسیان پروژه پرداخت (payment interface) خواهیم داشت که با اجرای آن تمامی پرداخت های مشترکان از طریق بانک ها می تواند از درگاه پرتال مخابرات انجام شود.

وی اضافه کرد: در همین حال پروژه کیف پول الکترونیکی را در دستور کار داریم. که با اجرای آن مشترکان می توانند تمامی محصولات مخابرات را از طریق کیف پول دریافت کنند.

وی تاکید کرد این دو پروژه تا پایان سال ۹۶ اجرایی می شود و همچنین در پایان سال ۹۷ نیز تمامی سرویس های ممکن مورد نیاز کاربران را از طریق پرتال مخابرات ایران ارایه خواهیم کرد.

انتهای پیام

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما